if you ever find yourself lost in the dark and you can't see

jag hoppas att ni alla la märke till hur mycket varmare det kändes igår när ni lyssnade på mitt tips, viiiiiisst? trevligt att el sol kände att han kunde titta fram en stund. synd att han försvann när man var fast inne i gymets svettiga lokaler. jag saknar mina fyspass så otroligt när jag nu ser min gamla tränare varje gång jag gymar. hon är så sjukt snygg. helt sinneslöst. man blir ju ledsen. helt perfekt kvinna. och by the way, när började hela ekerö gyma? nej, jag bryr mig inte bara ni slutar! för trångt ju!
som nån kanske la märke till kom jag inte riiiktigt iväg till skolan imorse. det lever något evil i min mage så jag vet krigar emot det här hemma och hoppas att det inte vinner. men jag måste i alla fall ta mig in till den där tre timmars långa samhällskunskapslektionen klockan tretton tjugo. jag har ju längtat efter den i flera veckor. langar en chillmode och läser fina saker på bästans blogg i hopp om att monstret i min mage ska fly din kos. peace hombres.

speak up brother!
Postat av: leonora

heter din crush Laila? ^^

2011-03-16 @ 19:31:51
URL: http://montgomeries.blogspot.com



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0