chill on the top of chill

när man går i skola där man nästan ständigt drunknar i studerandet så blir det en aning svårt att slappna av ibland och verkligen greppa faktumet att man inte har så mycket att göra. som nu. vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv, har en gnagande känsla som säger att snart kommer ungefär alla mina lärare på att dem inte gett mig något dunderstort arbete att jobba med så ba kommer allting i knät en dag och det är så tungt så dom spricker och går sönder, massa bananablood... så kan man ju inte tänka. så jag chillar istället med lite fresh prince of bel air och havrefras. varför fresh prince? har ingen som helst aning. det bara blev så. såg ett avsnitt med fina joseful runt 05.30 på lördagsmorgonen och tyckte det var kul, just då. får väll se hur skoj det blir nu när man har sovit normalt. peace hombres.

speak up brother!
Postat av: CLARA

inte så kul kommer det va

2011-03-28 @ 22:15:38
URL: http://sneakycharlie.blogg.se/
Postat av: CLARA

inte så kul kommer det va

2011-03-28 @ 22:16:48
URL: http://sneakycharlie.blogg.se/



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0