furillen

är på ön nu. nej, inte ön med ekar. gotland kallas den. har ju stugan här.. och ladan - gården. hängmattor finns det också, och ett dass. efter snart två dagar här börjar det ångestfyllda faktumet att jag ska spendera de närmsta tre veckorna här med endast de två som satte mig till jorden och familjens förstfödde lägga sig. det kan väll bli kul.. eller? insåg nyss att jag knappt tagit med mig några kläder också, men vadå, pappas hewlett & packard tröja funkar väll? han jobbade ju trots allt där hela sitt liv.. typ. nu är jag här i alla fall, långt borta från all civilisation - ekerö med för den delen - ni kan ju höra av er om tre veckor när jag lär behöva en del rehabilitering för att bli den wannabe-stadsbo/bonde jag egentligen är. man vet ju aldrig vad det här stället kan göra en till. tjarrå.
vill också meddela att dessa bilder tog cirka femton minuter att ladda upp. värt? nej. men det är kul att vara på gotland, speciellt när det är mulet och kallt som nu... så är det ju fint här också.

speak up brother!



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0