vi som går sam-språk och ändå gör språkläxan på google translate

ska göra gruppen. eller inte. tycker fortfarande att "vi som inte har facebook" är bästa gruppen på jorden. ska aldrig gå ur. idag när jag gick ner för odengatan mot tuben så tänkte jag på en konstig sak. ni vet butiker med smycken, sånna som inte heter typ guldfynd eller liknande, de som är lite mer alternativa, de skyltar nästan alltid med "designade smycken i guld" eller liknande. varför vill de skryta med designade smycken? det är väll klart som fan att smyckena har designats av någon. Jag tror inte att dom tar guldklumpen, lägger den i butiken och skriver "guldsmycken" på skylten. alla smycken måste ju vara designade på nått eller annat sätt så jag fattar inte. vad är meningen? konstiga prickar.
nu ville jag lägga upp en låt som påminner mig om nelly theanders episka fist-pump i idre men datan tillåter inte detta. moa hjälp.

speak up brother!
Postat av: Moa

Du får la typ ta och länka youtube-adressen här i inlägget, klistra in den bara? Eller ska du ha en video? Eller spotifygrej??? Aborre

2011-01-25 @ 20:38:06
URL: http://moalidstrm.blogspot.com



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0