gud över lufttäta förslutningar

det finns inget som de veckor som ett latin prov är placerat i, jag insåg nyss att jag inte minns vad det var jag plugga i tolv timmar förra veckan. ingen som helst aning. nu är det morfem, mytologi och alla dess gudar som gäller. jag tycker att vi alla kan komma överens om att hermes var den mest betydelsefulla guden under den tiden. vem vill inte vara guden som står för lufttäta förslutningar? så nu vet ni vart ordet hermetiskt kommer ifrån! hejjagärnördochharingetliv. uppmärksamma också att mitt kära bibliotek inte längre är så kärt. äckliga pervo dudes och ninjauteliggare hänger numera där. men vad ska man göra? man måste ju plugga liksom. det är bara å gosa till det riktigt ordentligt med dem och plugga på, vem vet man kanske kan lära sig nått nytt. med dessa nya vänner kan varje dag bli till ett nytt äventyr. oh buddah have mercy, let this week end, och låt det gå kvickt!


speak up brother!



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0