bra vecka, bra skit

yes, bästa veckan in fact. inte för att den på något sätt varit bäst men för att jag och min vän bestämde att det här, det är bästa veckan. å andra sidan kanske den är bäst. allt går liksom bättre denna vecka. sover på natten - inte på lektioner -  träffade bästa vännen på gymet, där hon också ska börja gyma. sjukt softa bananer. fick min geografi lärare att le nervöst, skämmas och be om ursäkt till mig, ganska nice. systern min kommer hem efter tre långa veckor i afrika på torsdag OCH jag har blivit kung på att vakna på bussen precis innan min hållplats. vad mer kan man egentligen begära? complete life what up.

speak up brother!
Postat av: leonora

SÅ skarre va!

2011-02-02 @ 22:47:40
URL: http://montgomeries.blogspot.com



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0