du är på flygplanet och jag är i min säng - plain fail

säg hej till kinalandet åt mig och skäm inte ut mig för mycket innan jag hinner dit i april, kineserna behöver inte veta allt om mina fetischer. kom ihåg att känna dig lång, hålla ögonen öppna och juste, att jag älskar dig. ses i januari!
goodbye to splendid and her brilliant shining ways

speak up brother!
Postat av: Anonym

OMG OMG bilden på stranden och den på dig och Ellen VART HITTADE DU DOM???? dom är från 2008?? Den mappen är borta från min hårddisk. Sadface. Hjälp

2011-08-25 @ 16:25:13
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-25 @ 16:44:40
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Anonym

kolla bloggen:D

2011-08-25 @ 16:54:56
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0