fotjävlar

igår spenderade jag och min fader alldeles för lång tid på stadium för att försöka hitta ett par vettiga spring dojjor till moi. pratade med proffsen, kollade fötterna och allt. prövade alla skor, alla storlekar, fula som fina. inte ett enda par passade. tydligen har jag fucked up feet? för breda, långa och allmänt fel. som tröst efter ett antal timmars letande efter spring skorna tänkte jag att jag i alla fall kunde trösta mig med att köpa ett par satsnygga vinterskor. tänkte det kunde vara som en tröst eftersom att jag prövat etthundratjugotolv par dojjor redan utan framgång men ack vad fel jag hade. prövade storlek 41 i de snygga skorna men mina feta, otrevliga as till fötter var för stora och 41 var den största storleken!
imorse läste jag på den försenade tuben över nåns axel i metro. rubriken på en artikel var "svårt för kvinnor att hitta skostorlek över 43". försök över 41! är det inte ganska sjukt att ingen kan göra skor som passar oss? med oss menar jag mig själv och julia mårtensson. det verkar vara vi som har för stora fötter i den här världen. eller?

speak up brother!
Postat av: julia

i feel you sistah

2010-11-25 @ 21:25:49



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0