bitter

jag lekte rebell och spenderade några minuter av min vakna tid med ögonen på facebook istället för i min samhällskunskaps bok. något som fångade mitt ena öga var en 96:as största problem idag. vilken profilbild hon ska ha här näst. det här är så viktigt så att hon måste rådfråga sina vänner som hjälper henne. jag och mina vänner rådfrågar varandra om hur vi ska klara av att inte avlida innan slutet av veckan. 96:an lyssnar på justin bieber, justin bieber, justin bieber och ashley tisdale, har runt 700 vänner på facebook och mörkblå ögon. mina ipod-hörlurar har gått sönder, ingen vill vara min vän på facebook och spegeln jobbar emot mig. ska jag hata mitt liv eller bara inse att världen är sorlig och trots mina svackor så är jag på den sidan med grönare gräs? kan jag verkligen säga att jag befinner mig där när jag är på gränsen till ett sammanbrott på grund av studier? å andra sidan så vill jag ju inte lyssna på justin bieber, inte alls. jag tror samhällskunskaps boken saknar mina ögon.

speak up brother!



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0