ekerö

Är hemma i mitt hus på Ekerö igen. Åkte till Göteborg med Molls den nittonde för att se Paramore på Pier Pressure festivalen där, tog tåget vidare till farmor i Skåne och nu är jag hemma men vill tillbaka! Otroligt bummed out över att ljudet på alla videos jag filmade under konserten blev helt fucked up. Så lamt att kolla på dessa ett år från scenen när jag egentligen skulle haft egna bara några meter från scenkanten på höger sida. Du kan se min arm där framme, det är den med Pier Pressure bandet på handleden. Hehe. Det var i alla fall antagligen den roligaste timmen jag haft i mitt liv.
Från en festis till en annan. På onsdag bär det iväg till Borlänge och Peace & Love men först ska jag bli sexton år. Den tjugonionde för att vara exakt. Men sen blir det Pirre med The Kooks, Billy Talent, Familjen, The Hives, Jay-Z och massa annat skoj att lyssna på. CIAO


speak up brother!



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0