jag är trött

HEJ! Är i ett hus nu, ETT HUS! För första gången sen tisdag. Det känns bra. Sov 1 timme igår morse det det blir en del sova nu att ta igen, hehe.
Peace & Love var sweeeet, svettigt och trött men satigt kul och niiiice. Tänkte göra en lista med alla band vi såg för annars kommer ja glömma dom och det vill jag inte! Vi sååååååg
Julian Casablancas
Mika
Thomas Di Leva
Hoffmaestro & Chraa
A Day To Remember
Melissa Horn
Vampire Weekend
The Kooks
Robyn
Kent
Billy Talent
Lilly Allen
Patti Smith
The Hives
Familjen
Europe
The Ark
Miike Snow
Chashdiet
(De lyckliga kompisarna)
Johnossi
Amanda Jensen
Mando Diao
John Fogerty
Jay-Z
Jag ser nu på spelschemat att jag missade helt totalt att Devendra Banhart och Timbuktu med Helt Off var där! synd... Såg i alla fall en hel del bra band! DLK är inom en parantes för jag såg inte speciellt mycket av dom. Det var så att jag Ellen och Alice var otroligt trötta och orkade inte hoppa och skrika så vi la oss lite längre bak på gräset och... somnade.

speak up brother!



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0