Longboarding in Puerto Rico

Som ni kanske märkt så saknar jag sommaren mer än allt nu, och min fina bräda. Började googla lite på longboard för att njuta av synen i alla fall eftersom att jag inte kan uppleva the real deal i det här vädret. Hittade den här korta filmen om ett gäng longboard åkare som åker till Puerto Rico i 6 dagar och prövar på olika backar och annat. Riktigt kul att se tyckte jag. Speciellt den tredje videon(pt 3 - 4.56=lyckorus). Blir man inte helt glad av den? Jag blev i alla fall det, men sen blev jag ledsen för det är femtioåttatusen ton snö ute.
Första videon är bara en liten introduktion men de andra 6 visar allt dom gjorde under deras fem dagar samtidigt som gänget berättar. Helt klart värt att se i detta iskalla snöoväder.

speak up brother!



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0