pipa

det ar nagot valdigt speciellt med att blogga pa ett internet café, darfor maste det goras. nast sista sadegn i pipa idag, sen bar det av till amazonas. jag alskar verkligen den har byn. maten, manniskorna, kulturen. allt. basta minnet kommer bli de tre tioariga pojkarna som satt pa trottoaren och dansade loss till tik tok. det var guld. men nu har jag sett rumpa sa det racker. forstar verkligen varfor det kallas brasilian wax. och det har ar mitt fyrahundrasjuttioattonde inlagg............. har jag verkligen haft sa mycket att saga? nej. nonsens alltihop.

speak up brother!
Postat av: Moa

Svar: Tack mannen! Haha ja jag skulle INTE banga på att vara där du är just nu!!!!! Btw, älskar dina små updates på fb (och här) från Brasilien. Fasligt nice! <3

2010-12-30 @ 16:39:55
URL: http://moalidstrm.blogspot.com



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0