total happiness

Äntligen! Så nu har jag sett dem. Egentligen är jag speechless och har inget ord som kan beskriva den otroliga upplevelsen men såhär mycket kan jag säga: Jag fick Josh Farros vattenflaska mitt i ansiktet!
Hur många kan säga det utan att ljuga?
Här kommer lite videos som jag filmade under kvällen. Ja, jag är medveten om hur dåliga dem är med massa skak och konstigt ljud. Men what the hell, jag måste dela med mig av allt jag har. Bilder kommer liten senare för att göra det här inlägget lite mindre.....
ENJOY!

Introt
That's what you get
Careful
Pressure (missa inte flippet vid 1.02)
crushcrushcrush
Where the lines overlap
Looking up
Jag vet att dem är skakiga och allt sånt men detta är vad jag kunde åstadkomma med min mobil och den plats jag hade, som btw var otroligt bra! Som tidigare nämnt, bilder kommer senare. Kanske även bilder och videos från Paper Route och You Me At Six som var 2 av förbanden.

speak up brother!



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0