now now every children

Detta är ett helt underbart band som spelar jätte chill musik som man bara älskar! De var också ett av förbanden till Paramore så jag fick se dom live! Live videon är just från arenan i fryshuset som jag var på. Bandmedlemmarna är lite... tricky. Det visar sig att det faktiskt bara är två stycken som ÄR bandet Now Now Every Children. Det Cacie och Brad på bilden här nedanför. Cacie är bland annat leadsinger och Brad spelar bl.a. trummor. Jag eftersom att de bara är två så lär dom ju få spela en del...
Men på scen så är dom flera. Då är även Britty, Christine och Jess med. Jag vet inte riktigt vilka det är som är med på band bilden om jag ska vara ärlig. Dom var i alla fall fem stycken när dom spelade live i stockholm. Du kan ju checka in deras första och enda album Cars som finns på spotify. Live låten är just låten Cars och den andra är ett annat fantastiskt track från albumet, kallas Everyone you know.

Kolla in deras myspace för att lyssna på låtarna och få updates och annat. Enjoy!
http://www.myspace.com/nownoweverychildren

speak up brother!



Du kallas?
klicka här om du är efterbliven

Din mail

Din blogg

Yes?

Trackback
RSS 2.0